Kontakt O nás

Napojte se na klienty trefnými tweety. A odhalte i něco ze soukromí

Dáváte o svém byznysu vědět prostřednictvím Twitter zpráv? Děláte samozřejmě dobře. Co ale zkusit si na sociální síti zřídit také osobní účet? Důvod je zřejmý: fanoušci se rádi propojí s osobou, která stojí za jejich oblíbenou značkou.

Klienti, kteří mají šanci nahlédnout do života podnikatele i toho, jakým způsobem uvažuje, si k němu vypěstují mnohem hlubší vztah. Což se odrazí i větší loajalitou vůči značce, kterou zastupuje.

Pokud nevíte, které novinky z vašeho života pustit do éteru, přečtěte si deset inspirativních tipů od spoluautora knihy LinkedWorking, Lewise Howese.

Soukromé zprávy: Sdílejte se svými příznivci významné okamžiky z osobního života – dovolené, svatby, narození dětí – přesně ten typ informací, které byste sdíleli s blízkými přáteli. Vaši fanoušci se budou cítit vtaženi do vašich životů. A s těmi, kteří zažili něco podobného, vytvoříte ještě silnější spojení.

Chyby a lekce: Sdílení chyb a toho, co jste se naučili, je znamením růstu, nikoli slabosti. Zkuste tweety ve stylu "co jsem se tento týden naučil/a", a uvidíte, jak budou vaši příznivci reagovat.

Odpovědi na otázky: Jestliže někdo na Twitteru položí otázku a vy znáte odpověď, sdílejte ji. To se může poté stát i jakýmsi FAQ vašeho odvětví, na něž můžete později odkázat pomocí webového odkazu.

Odkazy na články: Důvodem ke sdílení článků je vyjádřit svůj originální názor. Dejte najevo, co se vám v článku líbilo či nelíbilo. Pamatujte však na to, že vaše názory spoluutvářejí veřejný obraz, což předpokládá pečlivý výběr toho, jaké názory budete sdílet. Ideálně by se měly týkat vašeho trhu. Zbytek si nechte pro sebe.

Obrázky neobvyklých věcí, na něž narazíte: Pokud něco upoutá vaši pozornost, pravděpodobně to zaujme i mnoho dalších. Proč to tedy nesdílet? Může jít o vizuálně působivé výrobky, jídlo nebo architekturu.

Moudra z knih, které čtete: Pokud v knize narazíte na zajímavou myšlenku, sdílejte ji. Prokážete tím nejenom to, že knize rozumíte, ale také to, že si ceníte moudrosti. Obojí může vaší pověsti jen prospět.

Zajímavá reklama: Jestliže váš upoutá billboard nebo jiná reklama, vyfoťte je a dejte na Twitter. Z ukázky chytrého marketingu může mít prospěch úplně každý.

Zábavné nákupy: Sdílení zpráv o vašich nedávných nákupech, jako je hudba, videohry nebo sportovní vybavení, může rozproudit komentáře těch, kteří mají podobné věci nebo si užívají stejný druh zábavy.

Chytré myšlenky mimo oblast byznysu: Citáty sportovních titánů, vojenských vůdců nebo umělců nás mohou mnohé naučit o inovaci a vůdcovství, což je základem pro každý obchodní úspěch.

Vaše práce: To nejlepší, co můžete sdílet, jsou samozřejmě věci týkající se vaší osobní práce. Nesnažte se však omezit jen na to, co děláte profesionálně. Pokud máte kreativní koníčky, dejte o tom vědět.

 

přidáno 19. března 2014 do kategorie Podnikání

ČTETE: Napojte se na klienty trefnými tweety. A odhalte i něco ze soukromí · 19. března 2014 · Podnikání
·
Další články