Kontakt O nás

Brian Tracy: Zaklínadlo jménem konkurenční výhoda

Když budujeme úspěšný byznys, co je naší mantrou? Profit, chcete-li výnosnost… Přitom si dobře spočítejme, že všechna čísla, která propočítáme a připočítáme, nejlépe rostou se získáním KONKURENČNÍ VÝHODY.

 

Často se byznysmenů ptám, „Kdo určuje, co nabízíte a komu? A za kolik? Kdo volí vaši obchodní strategii?”  „Já!” dozvídám se takřka neomylně.

Což JÁ většinou nevydržím a – velmi zdvořile a asertivně - těmto mužům a dámám sdělím, že se do značné míry mýlí. Říkám jim: „Byznys je jako válečný střet. V něm také určuje většinu strategických kroků pohyb nepřítele. Ne vy.“   A pokračuji: „Chod byznysu je vlastně rutina, které se může naučit opravdu celá řada schopných i těch méně schopných… Co ale odlišuje ty průměrné či mírně nadprůměrné od králů oboru, to je dokonalá znalost fenoménu zvaného KONKURENČNÍ VÝHODA.

Přitom nemluvím o nějakém snižování cen za své služby (což akorát vede do spirály, která může vyčerpat celé odvětví byznysu). Hovořím o nápadu, jenž přitáhne, a který konkurence nemůže ve stejné podobě nabídnout. Konkrétní případy neuvedu, to bývá příliš ceněné know-how. Každopádně, povím vám první věc, na kterou se vyplatí zaměřit: VYBUDOVÁNÍ VZTAHU - EMOCIONÁLNÍ VAZBY SE ZÁKAZNÍKEM. 

 

Váš Brian Tracy

 

přidáno 17. července 2014 do kategorie Byznys

ČTETE: Brian Tracy: Zaklínadlo jménem konkurenční výhoda · 17. července 2014 · Byznys
·
Další články